Betaalmethoden
Welke betaalmethoden worden geaccepteerd?
Om ervoor te zorgen dat je de artikelen die je nodig hebt succesvol kunt bestellen, accepteren we de volgende betalingsopties.
- Creditcard (Visacard, Mastercard, Maestro)
- PayPal (3,4% Overboekingskosten toegepast)
- Bankoverschrijving (kan de verwerking van uw bestelling vertragen)
- Bancontact
- in3 (3 termijnen betalen)
- Billink (Achteraf betalen via Billink)
- iDEAL
- American Express
- Mister Cash
- KBC
- Sofort Bankieren
- Cartes Bancaires
- Klarna
- Klarna Achteraf Betalen
- Billink
Er is iets misgegaan tijdens mijn betalingsproces.
Controleer de status van uw bestelling in uw account (indien niet uitgecheckt als gast). Mocht er iets mis zijn gegaan en de status wordt weergegeven als "wacht op betaling", dan kunt u daar doorgaan met betalen. U hoeft geen extra bestelling aan te maken. Zodra de betaling is gelukt, beginnen we met het verwerken van uw bestelling.
Ik heb mijn factuurgegevens onjuist ingevoerd en de transactie is geweigerd toen ik probeerde af te rekenen. Er verschenen twee afschrijvingen op mijn rekening. Wat is er gebeurd en wat moet ik doen?
Ter bescherming van de kaarthouder, wanneer een creditcardpoging wordt gedaan, maar wordt geweigerd (misschien vanwege een typefout waardoor een verkeerd factuuradres is ingevoerd), gebeurt het volgende:
De creditcardverwerker zal de transactie weigeren en het geld kan 2-5 werkdagen worden vastgehouden.
Voordat u uw creditcardgegevens voor een tweede poging opnieuw invoert, dient u contact op te nemen met de uitgever van uw creditcard om er zeker van te zijn dat alle kaartgegevens (inclusief de vervaldatum en het factuuradres) correct zijn.
Als u een onmiddellijke vrijgave van het vastgehouden geld wilt aanvragen, neemt u voor verdere hulp contact op met uw creditcardmaatschappij.