• Lorem ipsum

Hallo! Jammer dat je op onze website geen antwoord op je vraag hebt gevonden. Wij helpen u graag verder. Helaas kunnen we niet alle vragen per e-mail beantwoorden. Leest u alstublieft deze veelgestelde vragen, heeft u al besteld en heeft u een vraag over uw bestelling dan kunt u ons mailen op [email protected]

Voeg uw Ordernummer toe in het onderwerp; wij doen ons best om alle vragen op werkdagen (maandag t/m vrijdag) binnen 48 uur te beantwoorden.

Verzenden

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Bij Skirmshop begrijpen we hoe belangrijk het is om uw artikelen zo snel mogelijk te krijgen. Ons team doet er alles aan om ervoor te zorgen dat alle bestellingen die vóór 15:00 uur (CET) zijn geplaatst en betaald, dezelfde dag worden verpakt en verzonden. Als de betaling vertraging oploopt, wordt het pakket verzonden op de dag dat de betaling is ontvangen. Bestellingen die tijdens nationale feestdagen of in het weekend worden geplaatst, worden de eerstvolgende reguliere werkdag verzonden.

Nationale feestdagen (2021) buiten het weekend:

Nederlandse nationale feestdagen

Datum

Nieuwjaarsdag

1 januari

Paasmaandag

18 april

Koningsdag

27 april

Hemelvaartsdag

26 mei

Pinkstermaandag

6 juni

Kerstdag

25 december

Tweede kerstdag

26 december

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

Helaas kunnen we niet precies zeggen hoe lang de verzending duurt. Wij adviseren u regelmatig het proces van uw zending te controleren met de meegeleverde Track en Trace . Normaal gesproken zijn bestellingen die voor 15:00 zijn besteld de volgende dag geleverd (NL/BE).

Hoe kan ik mijn Bestelling volgen?

Alle zendingen worden verwerkt door onze lokale koerier PostNL,DPD of DHL. U kunt uw bestelling volgen via de link die naar u is verzonden zodra deze is verzonden, controleer uw spam map als deze mail niet is ontvangen.

Waar kan ik mijn trackingcode vinden?

Je ontvangt automatisch een e-mail wanneer je bestelling is ingepakt en verzonden. In sommige gevallen komt de e-mail vast te zitten in de spammap, we raden u aan dat ook te controleren.

Kan ik het afleveradres wijzigen na het plaatsen van een bestelling?

Als u ons een onjuist afleveradres heeft doorgegeven, raden wij u aan om ons zo snel mogelijk op de hoogte te stellen door uw persoonlijke gegevens en bestelnummer te verstrekken om problemen met de levering te voorkomen.

Als uw pakket al is verzonden, kunnen we het niet wijzigen voordat de koeriersdienst heeft geprobeerd het op het adres af te leveren. Meestal slagen ze er niet in om uw pakket te bezorgen en wordt het vervolgens na een paar werkdagen naar ons teruggestuurd. We kunnen het pakket dan opnieuw naar het juiste adres sturen, de verzendkosten worden wel opnieuw in rekening gebracht.

Indien uw pakket op het verkeerde adres is afgeleverd, kunnen wij helaas niets meer doen. We raden je aan om contact op te nemen met de persoon die daar woont om je pakket op te halen.

De tracking geeft aan dat het pakket is afgeleverd, maar ik heb nog niets ontvangen.

Neem contact met ons op met uw volledige gegevens en bestelnummer. We gaan bij onze koerier na wat er mis is gegaan en zoeken snel een oplossing voor je.

Voorraadstatus

Het product geeft aan dat het niet op voorraad is, wanneer is het beschikbaar?

Op onze website kunt u zien of een product op voorraad is, helaas kunnen wij vanwege productietijd, verzending en import niet aangeven wanneer een product weer op voorraad komt. Wij adviseren u gebruik te maken van de in voorraad notificatie, zo krijgt u een e-mail wanneer het product voorradig is.

Belangrijk! Als u een pop-up blokkering of soortgelijke add-on hebt geïnstalleerd, ziet u mogelijk de knop voor het aanmelden niet.

Retour Procedure

Wat moet ik doen als mijn artikelen beschadigd of defect zijn aangekomen?

Neem dan contact met ons op via [email protected] en vermeld al uw persoonlijke gegevens en ordernummer. We nemen binnen 48 uur contact met je op. Indien mogelijk vragen wij u om foto's te maken van uw verpakking en defecte artikelen. We zullen ons best doen om u een snelle oplossing te bieden om u aan de slag te houden.

Ik heb niet alle bestelde artikelen ontvangen.

Neem dan contact met ons op via [email protected], vermeld uw persoonlijke gegevens en uw ordernummer en vermeld de ontbrekende items. Wij nemen contact met u op om de situatie op te lossen.

Ik wil graag een gedeeltelijke of volledige bestelling retourneren.

Je kunt je artikelen retourneren als ze nog in de originele verpakking zijn verpakt en verzegeld. Vul dan onderstaand formulier in en voeg deze toe aan het pakket. Zodra wij de inhoud hebben ontvangen en gecontroleerd of deze in orde is, zullen wij u de artikel kosten terugbetalen.

Wij trekken een bepaald % af indien de artikelen geopend/gebruikt zijn, dit % wordt bepaald na inspectie en u wordt per e-mail op de hoogte gebracht.
Wij vergoeden geen verzendkosten voor retourzendingen.

Ander

Ik wil iets wijzigen/toevoegen aan mijn bestelling?

Indien uw bestelling nog niet is verzonden kunt u contact met ons opnemen via [email protected]. Geef alle persoonlijke gegevens en bestelnummer op voor een snelle afhandeling. We kunnen artikelen verwijderen en de kosten dezelfde dag terugbetalen, een artikel toevoegen is ook mogelijk, maar uw bestelling wordt pas verzonden nadat de volledige betaling is verwerkt.

Als de bestelling al is verzonden, kunnen we helaas niets toevoegen of verwijderen.